Hier nog enkele bijlagen voor:    wedstrijdleiding
   zaalwacht
spelregels  regels
voor degene die CMV moet fluiten  CMV spelregels
instructies voor het invullen van het regiowedstrijdformulier   wedstrijdformulier
instructies voor het het teambeheer voor het DWF  teambeheerDWF
zaalindeling trainingsuren  zaalindeling
teamopgave diverse jeugdspelers  teamopgave
 instructievideo  Digitaal Wedstrijd Formulier  DWF instructie
instructie DWF voor scheidsrechter en teller  DWF bijhouden

 

wedstrijdsecretaris seizoen 2019- 2020:

Anouk Nijbroek   Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

 

 

Hierbij de indeling voor het fluiten tellen en de zaalwacht. 1e helft 2019 -2020

‘Vroeger’ deed Marianne Limpers deze taken en coördineerde de indeling en de zaalwacht. 

Dit jaar zijn die taken uit elkaar getrokken en kennen wij een drietal ‘onderdelen’. Wedstrijdsecretariaat (Anouk) Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken., Planning (Sander)Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.  en Scheidsrechter coördinatoren (Robert en Thiedo) Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

 

Het schema wat jullie hebben ontvangen is zoals de eerste competitie helft wordt ‘gedraaid’. Belangrijk is dat jullie als team de jullie toegewezen tel en fluitbeurten en zaalwacht onderling gaan indelen en de namen mailen naar Sander: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. 

Wanneer jullie gaan ruilen met andere teams deze wijzigingen ook doorgeven aan Sander. 

Sander zorgt dat de gemailde wijzigingen worden doorgevoerd in het schema. Het is belangrijk dat je namen doorgeeft, omdat Sander het schema dusdanig inricht dat desbetreffende scheidsrechter of teller een reminder krijgt in de week voordat hij/zij moet fluiten of tellen. 

Wanneer er wedstrijd wijzigingen plaatvinden komen deze altijd binnen bij het wedstrijdsecretariaat. Anouk zorgt ervoor dat deze wijziging bij de planning terecht komt en informeert ook alle andere betrokkenen van de betreffende wedstrijd, zoals fluiter en teller. 

De rol van de scheidsrechter coördinatoren is dat zij ervoor zorgen dat er voldoende scheidsrechters zijn voor het niveau wat gefloten moet worden. Zij kunnen dus acties uitzetten bij teams zoals het volgen van de on-line basis spelregels of het opleiden van scheidsrechters. Ook hebben zij overzicht wie welk niveau mag fluiten binnen de vereniging. 

Voor de zaalwacht wordt de checklist momenteel bijgewerkt en er wordt in ons ‘hokje’ een ruimte gemaakt waar na de laatste wedstrijd de laptop en tablets neergelegd kunnen worden. 

 

De zaalwacht is op zaterdag op tijd aanwezig voor de eerste wedstrijd om de velden op te bouwen en ruimt de zaal op na de laatste wedstrijd. Het laatst spelende team ruimt zelf het volleybalveld op en de zaalwacht zorgt voor het opruimen van de reclameborden, laptop enz en zorgt ervoor dat de zaal vrij van troep wordt opgeleverd aan Edwin. 

Wij gaan de eerste helft van het seizoen regelmatig evalueren en afstemmen met Anouk, Sander, Robert en Thiedo om het proces en de planning te optimaliseren. 

Van de teams verwachten wij dat jullie de jullie toegewezen taken uitvoeren en wij er zo met elkaar voor zorgen dat iedereen lekker kan volleyballen. 

Ruilen kan altijd, maar geef de wijzigingen door aan Sander!! Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.